BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 12, 2011

wELcoME TO NiGhTmARe !!!

Assalamualaikum...

selamat datang ke tempat yang akan menguji daya tahan mental dan fizikal anda..yang akan menguji semangat kerjasama antara satu sama lain..semangat hormat-menghormati kepada yang lain dan pelbagai lagi semangat- ssemangat yang tak tertakluk pada terma dan syarat.

tempat apa tu?mcm nightmare jek..haha..ta payah nak nightmare sgt lahkan..welkam to tanjung harapan :p





style kan?hard-boiled x?haha..sampai je sane..benti tepi jalan..then angkut barang,berjalan lagi sejauh 1 km klo x silap..mg pancit abes ar..seb bek ade ayo mineral,penghilang dahaga di saat2 kritikal.hampir seminggu gk ar kami berkampung kat sana.payah doe..nset kne amek..wallet,ic sume pon fasi mintak..memang x ar nak kuar dr situ senyap2,huhuhu..

macam2 la aktiviti2 yang di jalankan..oh yew..sblum terlupa..mula2 sampai je ktorg kne kemas brg2..thanx god..khemah pusat dan khemah dapur sudah tersedia hendaknya..tnggal nk bwat khemah peralatan,sickbay..

and mase tgh bwat2 keje nih..hujan pula..aku plak x bawak raincoat..mg basah ar..kuyup aku dibuat eh..chief a.k.a fareed a.k.a chip da mcm org gle da ngn raincoat polis dye..sumpah kelaka,haha

agk besh la..then mlm tu aku tdo kat khemah a-frame ramai2..bersempit2..dak pompuan lak duk khemah biase..agak jelez gk ar...nasib baek aku bawa selimut,flysheet and selimut tebal ntok bwat alas..thanx tu ayah aku yg pakse aku bawak even beg aku da berat gile2..hehe

ICE BREAKING adalah aktiviti kam keesokan harinye..grup kami berdasarkan gunung..dan aku menjadi ahli gunung Tahan..



huahua..besh grup ever 

aku segrup dengan sany,faiz abdul rahman,firdaus,azmira aziz dan farah a.k.a fafau dari jengke mali,haha
then syed a.k.a jason king dari instedt,dan last but not least Lailatulmaghfiroh (camni kot name dye)..nyway ktorg panggil dye laila..dan laila sangat2 pandai masak..double lyke !!! huhu..ble kenang balik..1st or 2nd day kat sane..makan sangat kesian..nasi x jd..sikit..then ble laila in charge..mmuah..mables..haha..x leh lupa masakan laila.

oh yea..b4 aku nak blah..ni pic2 yg mmbe aku snap waktu b4 bertolak ke perak.huhu


lepas sarapan..kaco orang ar,hehe 


ade cam pesawah x? :p 
okay..dats all for now.

0 komentar: