BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 7, 2011

Assalamualaikum...

halo halo halo...

ape khabar sumer?haha..x sangke aku berblogging sbb assignment..

kreatif lah lecturer aku nih..kami budak2 sport rec diminta untuk merakamkan

segala aktiviti-aktviti yang terjadi sewaktu sesi pembelajaran di dalam kelas ke dalam blog ini.

So..kat sini la aku bermula....

         Pertemuan pertama kelas kami dalam subjek 'Outdoor Recreation' memperkenalkan

aku kepada encik Zainal bin Mohd Arshed yg merupakan lecturer kami yakni budak2 SR 113.

kami diperkenalkan dengan definisi outdoor recreation dan jenis2 rekreasi.

one of da definition is

 'recreation as personal experience of a    process'

 by Torkildsen.

tu baru satu..ade beberapa lg definisi yg aku mls nak taip kt sini..sekadar menghafal

untuk exam bole lah,haha..

then kami blajar psl  benefit..ade personal,social and educational benefit.

ktorg gk blaja psal tent yakni khemah.terdapat beberapa design khemah spt

one season,four season dan avian tent.

oh dan FYI..ktorg akan menganjurkan aktiviti camp at the end of dis month i think..

during mid sem break..so x bleh balik cuti lah..aduss.

oh ya..ktorg juga di minta untuk membeli tali kernmentle untuk sesei ikatan next week..

susah nak sebut kernmentle ni so ktorg shortcut name tali ni jd 'tali MENTAL'

hahaha...

tu jela kot ntok arini..tunggu kelas mnggu depan lak..see ya.



TALI MENTAL :p











2 komentar:

zainal said...
This comment has been removed by the author.
zainal said...

Post yg menarik. Mana post yg seterusnya. Eja nama saya betul2. Mohd Zainal bin Mohammed Arshed.