BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 21, 2011

Assalamualaikum...

moshi moshi moshi..

apa khabar semua? kali ini saya akan menceritakan tentang kisah saya pada kelas kedua subjek rekreasi luar.Pagi itu saya mendapat panggilan daripada rakan yg memberi khabar bahawa kelas akan diadakan di makmal fisiologi *terkenang plak kt madam suhana,huhu

Anyway,pada hari itu saya telah mempelajari teknik-teknik ikatan.Walaupun semase sekolah menengah dulu penah belajar..sekali dah lupa daa..forgot olredi.die kalo memori berkapasiti 152 mb seperti diriku ini memang cepat lupa,tapi apa boley buat kn.

Berbalik kepada isu tali tadi..kami melihat demo yang di tunjukkan oleh encik Zainal sambil mencubanya
sendiri.Macam2 ragam boleh dilihat..terutama member2 yang dok blakang.Dah tau x phm tu,g la tanye org yg paham,ko tnye aku ngape??

Ini antara ikatan2 yg kami pelajari antaranye:


1. Sheet Bend



2. Bowline


3. Fisherman's Knot


4. Clove Hitch


5. Prussic Knot


6. Figure of Eight




Haaaa...tu lah die.banyak x?nampak sikit dan senang,tp susah nak igt..tak percaya?tgok la gelagat2 kami nih :




guru Lan sedang mengajar

mencoba keampuhan tali tersebut

guru Lan tunjuk demo

minta tunjuk ajar rakan

tali yang di ikat sempurna

x phm kawan aja :p

prof. madya nick :p

at last..tensen blaja psl tali2 nih :p

0 komentar: